Som jag snodde från den stora bloggaren Kriss...

"Pest eller kolera"

Mc Donalds eller Burger King
- Burger King såklart, godare pommes!

Blondiner eller brunetter
- Brunetter

Surt eller salt godis
- Surt godis

Vanlig Cola eller Cola light
- Dum fråga...vem tar light när de finns riktigt!?

Jay Z eller Eminem
- Jay Z

Paris eller New York
- Tuff den asså, men New York då...det är billigt där nu!

Stockholm eller Göteborg
- GÖT HE BORG!

Kaffe eller te
- Ha, ingen av dom! Jag tänker inte välja!

Adriana Lima eller Miranda Kerr
- Inte en j*vla aning om vilka dessa människor är ens...

High heels eller Converse
- Converse är h e t t!

Desperate Housewives eller Gossip Girl
- Japp, jag har nu efter några år fastnat för denna serie...hur är det möjligt?

Scrubs eller How I met your mother
- JD slår alla!

Blåögda killar eller brunögda
- brunögt kommer alltid vara högst på min lista!

Sony Ericsson eller Nokia
- har varit trogen Sony Ericsson en bra tid..mkt bättre än Nokia iaf!

Xbox eller Playstation
- Playstation in my heart!

Utekväll eller hemmakväll
- Dum fråga...

Julafton eller nyårsafton
- Julafton slår allt!

Edward eller Jacob
- Om jag måste välja så...

Ginatricot eller H&M
- Säger bara H&M Trend!

Ge eller
- Eftersom man inte kan välja två så säger jag självklart att få!

Britney Spears eller Lady Gaga
- Lady Gaga alla gånger!

Personlighet eller utseende
- Här krävs en blandning, så äre bara! 

Pengar eller kärlek
- i mitt fall just nu...Pengar!

Chips eller ostbågar
- Chippedipp!

Att aldrig mer få äta chips eller att aldrig mer få shoppa skor
- Hur skulle jag någonsin kunna sluta shoppa skor?

Att alltid gå runt och vara olyckligt kär eller att aldrig bli kär (svårt, men man vet ju inte vad man missar då)
- Ja man är ju kär iallafall...

Att aldrig ha en pojkvän eller att aldrig ha några riktiga vänner
- Går aldrig utan mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0