Varför utgång när man kan vara hemma?

I torsdags vart de fest, i fredags kunde de blivit fest o idag fanns det väl inget som stoppades oss heller? Men varför har jag då suttit hemma tre dagar irad? Jag menar, jag vart ju ändå taggad! Men ikke, det begav sig inte en enda gång denna helgen, visserligen bra och skönt, men jag känner bara hur jag hade velat dansa till bra musik nu...och inte ramla på dansgolvet, som visst så ofta händer mig... he he he Nääe det blev en lugn helg, en ta-igen-sig-helg som jag märker att jag ganska ofta behöver nu när jag börjat skolan. Men nästa vecka verkar väldigt oviss, ska bli intressant o se vad som händer, eller om allt faller platt pannkaka då med...
Vi får se, vi får se

FARS DAG IMORRN DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0