Dagan då Johanna gjorde allt annat än att plugga...iallafall på dagen.

Japp, började med att packa upp alla de saker jag fått av morsan då hon vart på Ullared förra veckan, och allt annat jag hade med mig ner till Vara i helgen. Sen gick jag vidare och storstädade i heeeeeeela lägenheten och betalade räkningar (kände mig lite vuxen under tiden...och nöjd) När allt det var klart begav vi oss in med bilen till stan och skaffade olika förnödenheter och överlämnade den liiiiiite sent inlämnade hyrfilmen.

Efter alla uppdrag drog vi till skolan, där jag kände ett sting av oseriöshet. haha Inte så många som pluggade där inte, blev kvar dryga timman och under den tiden lyckades vi med att fastna i hissen, tappa matburkar på golvet, skratta åt den som tappa matburken på golvet, inte riktigt ha lokalsinnet på topp och fika såklart! Sen åkte vi hem igen...

MEN NU! Nu sitter jag och pluggar på riktigt, därför skriver jag det här...så alla vet. he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0