Omtentan, vad vore vi utan den?

Neej, jag börjar tveka om jag någonsin kommer klara en tenta första gången, verkar verkligen inte vara min grej iallafall. Är väl inte så konstigt iochförsig, jag har helt fel inställning, men det roliga är att när man ska ha omtenta så har jag rätt inställning, då tror jag iallafall att jag kan klara det! Känns som att jag alltid behöver en andra chans när det handlar om tentor, och en andra chans är man väl alltid värd?

Skönt ändå att den spänningen som legat o tryckt nu under hel månads tentapluggande har släppt, har gått och mått nästintill dåligt över det, är så mycket nytt man ska kunna vilket tar emot lite.

Nu ser jag fram emot Halloweenmaskeraden imorrn och nästa vecka...hemresa? Örebroresa? Nya kurser!

Vi ser framtiden med blida ögon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0