Plugget, promenad, pizza!

Pluggade länge i skolan idag, vart där vid tio redan och drog hem nån gång vid 4-5 tror jag. Inte för att det känns som att jag klarar tentan ändå, helt fel inställning! Men hur ska jag göra för att ändra den? Är ju ändå bara jag som kan göra nått åt de? Åååh!

Sen tog jag o Charlotte tag i milen...eller iallafall 7-8 km, räääätt nöjda efter det. Efteråt kände jag mig änna tvungen att utnyttja mina 25% på Lindex så jag åkte in i mina träningskläder och shoppa bort några hundra...he he he

Kände mig riktigt optimistisk och satte igång och gjorde en tacopizza...joddå, jag kände mig väldigt produktiv idag!


den efterlängtade kjolen och ett par skinnvantar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0