1a April.

Hur i hela friden kan det snöa idag?! Nääe, jag vill bara gråta när det är så grymt dåligt väder, vill bara åka hem till Vara nu. Är inte pepp på nånting alls, och jag som ska på Hoffmastro ikväll. Jag känner mig inte värdig den biljetten ens, jag kommer dra ner hela stämningen. Känner det på mig. Nääe vilken tråkig grå liten dammråtta jag känner mig som. Men ibland måste man ju vara tråkig, men nu har ja vart relativt tråkig i snart två veckor...är det ok? Har jag åkt på den beryktade "vår-depressionen"? Är det möjligt? Inte underligt när våren inte ens har kommit eftersom det snöar här? Har visserligen slutat o det är rätt ljust ute nu, kanske tillochmed spricker upp? Näääe, nån behöver ta på sig ansvaret att peppa mig! För så här får det verkligen inte fortsätta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0