Arbetsprover!

Har precis en månad på mig att göra klart arbetsprovet till den skola som jag helst av allt vill gå på. Butikskommunikation på Handelsakademien i Göteborg. Jag vet att om jag bara kommer in där så har jag hittat mitt kall här i livet, ja, jag hittar mig själv helt enkelt. Jag vill verkligen. När jag gick i Skara så fick jag ju högsta betyg på alla arbetsprover jag gjorde, så jag hoppas jag får en grymt bra idé! Och jag ska inte säga att jag inte har några idéer, för det har jag. Bara jag tolkat uppgiften rätt så. höhö Ska nämligen göra ett mönster som ska kunna användas till ett påslakanset, ska inspireras från en konstnärs ateljé. Julias ateljé. haha Var på stadsbibblan igår och leta lite inspiration och det fick jag. Bara jag får till det så!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0