Fundering!

Funderar just nu på hur många triss jag ska behöva köpa för att bara ge upp allt och leva ett gott liv? Har ju en vinstlott på 50 kronor som jag ska lösa in mot nya, när jag känner att det är dags då. Eftersom jag nu börjat läsa Macro och Micro och verkligen inte varit med om tråkigare ämnen och att jag snart tappat allt som har med bara ekonomi att göra så började jag titta på lediga jobb idag. Och jag har hittat jobb som är så perfekta att jag blev nästan överväldigad. Och visst kan jag söka dom nu, men saken är den att jag nästan måste gå de utbildningar jag vill gå innan! Åh! Gud vad roligt! Jag vill jag vill jag vill! Eller så börjar jag som säljare i en klädkedja och jobbar mig uppåt, men inköpare...Oja! Det är precis vad jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0