Långdag.

Började skolan kl 8.00 idag, så jag tog direktbussen. Var där tillochmed innan biblioteket öppnade, Det är inte ofta! Pluggade fram till lunch, sen unnade vi oss ena lunch på IKEA. Så grymt gott det är. Fortsatte dagen med att strosa runt i stan och hamnade tillslut på Maddes balkong. Så efter några timmars balkonghäng, ett hjärta i halsgropen...(...vatten på golvet, en skärrad Johanna...Tack Madde!) och en uppäten melon så begav jag mej hemåt. Där jag helt plötsligt får för mig att vårstäda, så jag drar fram hela städartelleriet och drar igång. Sitte rnu här helt klar och är sjukt nöjd över att jag tillochmed putsa fönstrena. Och nu har jag inte ätit på 8 timmar så det börjar kännas i magen...låt oss se vad det kan bli för kulinariskt.

Tack och hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0