Nu börjar det likna nått!

Ja, solen lyser iallafall uppe i Karlstad. Så det ska vara enligt ryktena. Om man bara kunde gå upp på taket, men det är låst dock. Det får bli till att sätta sig ihop med panchisarna vid solväggen, ta med sig makrokompendiet och mp3n så jag kan lyssna på Digilistan. Tänk om man hade vart hemma nu och kunnat sitta ute på altanen och äta frukost med familjen eller som igår när alla hade grillpremiär, rääääätt tråkigt att sitta i en klaustrofobisk lägenhet då! Nääe, då hade jag velat vara hemma med mamma och pappa. Får varkligen försöka hålla ut i två månader till...två månader, sen så tänker jag inte stanna kvar i Karlstad längre. Jag kommer sakna kompisarna men det andra? Tveksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0