POPulÄr!

Haha, näe men jag har faktiskt 7 stycken events på facebook för tillfället. Är sjukt sugen att gå på allt, men det finns varken tid, pengar eller ett hyfsat bra schema att kunna infinna mig på alla tillställningar. Näe jag pluggar makro istället, för det är sjukt mycket roligare...det utvecklar verkligen min sociala kompetens med hästlängder. NOT! haha näe, okej...jag kanske inte behöver öva mycket mer på att vara trevlig, men på mikro, makro och globalen behövs liiiiite mer träning på iallafall.

Men Overallsittningen ska jag på iallafall! Sjukt kul förra gången, och jag hoppas på en ännu bättre. Och jag får använda min älskade overall...jag menar, med den på sig så är man oslagbar. haha Sen så ska ju de nya faddrarna köpa sin alldeles egna nya overall, och jag ska hjälpa Madde att pimpa sin! Det ska bli skoj, och jag ska självklart pimpa min lite mer...den blev väldigt kladdig under nollningen...hrrm.





Det är en härlig blandning av "Nollekungen", "I <3 lila", "Årets Nolla", "Kärlek till Johanna" och mycket mycket mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0