Trapped in Ktown!

När jag väl började tänka på hur kul det vore att dra hem till Vara och spendera aftonen i en dimmig nyans med Linda och en massa okänt folk så blev jag så nått i bövelens bitter när jag märkte att jag inte kunde ta mig ifrån Kstad till Vara, även fast Linda erbjöd sig betala halva biljetten. haha... Så redan där förstördes min dag med några snäpp.

Hörde då med Alle om hon var kvar i Karlstad och om det möjligtvis fanns en chans att hon vart sugen på utgång idag...men icke, hon hade begett sig till Gbg redan.

Dags för plan B då, "Jaaa, jag drar till Anna i Örebro juuuue!" sjukt smart tyckte jag, men inte heller hon kunde. Hon befann sig nämligen på annan ort.

Och så fick jag reda på att det vart utgång med Julia i Mariestad istället...men som med allt annat denna lördagen så var inte turen med mig. Det fanns inga bussar som kunde ta mig till denna stad heller. Även fast hon så snällt gav mig möjligheten att bli hämtad i närliggande orter om jag så kunde ta mig dit. Men nej, inte ens det var möjligt.

Men jag fick ändå med mig Annalena och spendera lite tid på ICA maxi med mig, Iallafall något :D 

Men kvällen kommer spenderas ensam. Inte ens självvalt den här gången...mer eller mindre tvingad att vara hemma. Ödet?
Och nu känner jag inte för att höra av mig till nån annan, jag ville festa...men eftersom jag sket i bolaget så kan allting lika gärna kvitta. Det får bli att börja planera inför resterande dagar kvar här i Kstad istället. Ska sluta vara tråkig och depp, för nu ska jag ut i det sociala igen! Så som det en gång var, har sagt nej till alldeles för många tillställningar. Så inte likt mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0