Varför äta mat när man kan äta annat?





Ja, för att börja med att vi bestämde att mötas klockan ett dagen innan och att vi sedan möttes klockan kvart i tre på torget är ju en historia isig. Men sen att vi mötte dagen i onyttighetens tecken var ännu bättre. Det blev ingen middag utan det blev blåbärspaj, glass och för att skojja till det lite, Pucko till drickat. Innan detta hade vi ju självklart tagit ett mellanmål på Waynes, där varm choklad och kanelbulle fick hålla oss sällskap.

Vi hade sen filmkväll då det var meningen att jag äntligen skulle få se Dagboken...det visar sig dock att jag sett den redan, utan att veta om det...såååå, så efter var jag ju inte. Slutade dagen med Pojken i randig pyjamas, och även fast jag redan sett den en gång så var den sjukt jobbig att titta på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0