Dagens effektiva.

Och så hade den sista dagen av min lediga helg spenderats. Rätt gott då att veta att jag bara har 2 veckor kvar av sommarjobbet. Men såklart hoppas jag på mer jobb, men gärna så jag inte missar terminsstarten med mina ja, vad man nu ska kalla det, ex-klasskompisar och förevigt-vänner. Detta är det ju dock inte jag som bestämmer utan min arbetsgivare.

Men dagen som sådan har bestått av gödning av min kropp. Detta vill säga kakbuffén på Cafe Villa Björkås. Sjukligt mumsigt, men det har sina nackdelar. Magont.



Sen hittade jag en tråkig vit vanlig T-shirt som jag tänkte att jag kunde använda till nått. Så efter lite klippande o syende så slutade den upp i ett linne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0