Ödet?

Ännu en lugn helg. Två helger irad. Idéer som Göteborg, Växjö, Skövde och Karlskoga virrade runt i mitt huvud, men vad som än uppkom försvann lika snabbt, motgångarna var många...otur i alla fallen. Antagligen ödet att jag inte skulle ut och mingla denna helgen heller. Så den lediga helgen blev istället en biohelg med Linda, Inception, som för övrigt är bland de bästa filmerna jag någonsin sett. Tack Leonardo Di Caprio. haha

Imorrn planeras klippning av lillebror och så ska jag sy mig ett linne.
Måndag planeras Måndax för andra gången den här sommaren (känns konstigt då jag de två senaste åren varit där varje gång)
Tisdag planeras babykoll hos Emma, dock inte bestämt än.
Onsdag planeras shoppingdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0