After Work

Det kvittar hur många gånger Kristina har försökt få mig att gå på After Worken på Blue Moon så har jag aldrig fått tummen ur, mestadels för att vi alltid skulle ut innan o att jag alltid behöver miiiiiinst två timmars förberedande innan jag går ut, o det går ju inte börja redan kl två på eftermiddan...haha
Men nu, NU har jag äntligen varit där! Grymt KUL! Helt nykter tillochmed.

Starboys var verkligen något utöver det extra...men självaste "Bröllopsfotografen" som frontman, jaaa mina kära, jag har ytterligare sett en svensk kändis...känn avundsjukan.



Poster Bröllopsfotografen (2009)


Kommentarer
Postat av: Kriss

DET VAR PÅ TIDEN OKI?!? :D nästa fredag är vi påt igen! alrighty!!

2010-02-28 @ 15:32:42
URL: http://whatwhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0