Att lära sig av sina misstag.

Jag har en hel del dåliga sidor faktiskt (haha faktiskt...). Det är iallafall bra för en människa att veta vilka ens dåliga sidor är om man ska bli en bättre människa, så därför har jag reflekterat över mina och kommit fram till två ganska starka exempel.

Nummer 1:

Att lära sig av sina misstag.
(har nog aldrig lärt mig utav ett enda av mina misstag...för jag gör samma dumma saker om och om igen...höhö)

Nummer 2:

Att höra av sig.
(jag är verkligen fruktansvärt dålig på att höra av mig, har jag fått klart för mig nu...)

Nummer 3:

Att leva över sina tillgångar.
(Allvarligt, jag är en student...att leva det liv jag lever fungerar inte...iallafall inte om man ska spara till nått..höhö)

Nummer 4:

Att ha mer framförhållning.
(haha om man aldrig haft någon kommer man då någonsin att få någon?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0