Budgetplanering.

Som en snart ett års utbildad ekonom så kanske det är dags att ta in ämnet i vardagen. När jag var liten så var jag grym på att hålla i pengarna, var väl visserligen inte alls intresserad av kläder o socialt umgänge då överhuvudtaget, shit vilken tråkig unge jag måste varit...haha Sen försvann mitt ekonomiska sinne över ett kick, eller vad ska man säga. Det gick fruktansvärt snabbt att förvandlas från Spara till Slösa.

Men nu, nu kommer vändningen. Jag ska nämligen under låneperioden 25 feb - 25 mars föra en budget. Det ska bli så grymt intressant och se om jag kommer klara av den önskade budget jag kommer att lägga upp. Så varför skriver jag då detta här? Jo, för att ni kommer kunna följa mina inkomster och utgifter under just denna perioden, på bloggen. Och på torsdag kommer budgetförslaget att infinna sig.

Att ha ordning på sin ekonomi resulterar i ett gott liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0