Gud, vad jag bloggar idag, ja.

Sitter nämligen o kikar på Tradera...det enda stället man kan hitta roliga, unika saker som inte kostar tusentals kronor, och jag älskart! Men eftersom jag inte får unna mig något så tittar jag bara, meeeeeeen om det finns kvar i april så hugger jag DIREKT!!! 

NY!Koreanska!COOOL Led Klocka 29 LED Ljus Armbandsur mit Box

Hittade den här klockan...lär ju inte kunna utläsa någon tid på den, men jag vill ha den.


Klicka för att visa Megabild! Dolce&Gabbana,D&G Watch , Primetime , New

Min snygga Brietling-guldklocka är mystiskt försvunnen...den här är ett bra komplement.

Klicka för att visa Megabild! Tattoo rosor klänning rosa wings love heart  USA stl. XL

Den kan jag se mej ha väääääldigt länge.

Klicka för att visa Megabild!

Den med...

Ville bara säga...jag fyller år om en månad, om det klingar några klockor. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0