I'm a busy woman.

Okej, nu är frågan om jag verkligen kommer kunna komma hem i helgen, vet inte ens om jag kan komma hem på en hel månad. Har ju precis börjat med mikroekonomi, missar du en lektion missar du sammanhanget med de andra lektionerna. Och nej, mikroekonomi är inte lätt...men nu sysslar vi med ekvationer och derivatan, lite igenkända ämnen...men ihop med utbuds och efterfrågekurvorna så blir det allt liiiiiiite klurigare. Sen de två underbara tentorna med en veckas mellanrum lockar ju inte direkt heller, men man är ju inte mer än tvungen att göra dom. Och att allt är planerat att ligga på måndagar och fredagar blir ju inte bättre för hemresorna...vill ju vara hemma så länge jag kan!!! Sen influeras dessa veckor av ett proppat nöjesliv med...vi har ett premiären för studenttorsdag på Tempel, födelsedagskalas, två inflyttningsfester, Nollephesten och Tackfesten.

Jo, tacka vet jag det upptagna livet.
Snabbt lär det gå om inte annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0