Min kommande vecka

Som alla vet så går tiden så fruktansvärt snabbt, och den lär bara gå snabbare och snabbare. Den här veckan ligger planeringen på vardagarna väldigt packat. Men gud, vilken kul vecka det kommer bli.

Måndag: Tentaplugg och föreläsning. Och Semmelbak om jag inte har helt fel. haha
Tisdag: Tentaplugg och SEMLOR såklart :D Underbart gott det ska bli, hemma hos Madde off course. Vidare till Nollephesten, gäller att börja göra iordning sig redan vid kl tre på dan. Sen är det jag, min blinddate och de fem andra paren som ska göra en riktigt trevlig förfest innan sittningen. Najs bajs säger jag.
Onsdag: Tentaplugg o föreläsning
Torsdag: Tentaplugg o föreläsning
Fredag: TENTAN och Inför Inflyttningsfest hos Kristina :D Jag gillar det :D
Lördag o Söndag...blir väl lugna antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0