När KarlEkon ska ut o festa...

...BOMFALLERIFADDERALLAN FESTA!!!!
Ja, ikväll är det party...Premiärfest för studenttorsdagarna på Tempel, hela universitetet är bjudna och alla kommer inte ens att komma in. Shit, men gud ja, klart vi kommer in...vi kommer knappt komma ut. Men först...dags att packa för hemresan, sen är det till att göra iordning sig och sen bär det av till våra trevliga nollor som bjuder till på grundning :D

Och förresten jag kommer i min klänning!!!! Den som jag köpte för liten bara för att jag var bara så tvungen att ha den, så nu faaen asså!!! :D:D:D:D

Klicka för att stänga bilden

LOVELY


Kommentarer
Postat av: kriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz

hahahahaaaa nee vi kommer inte komma uttttttttttttttttttttttttttttttt TAGGA TAGGA TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGA

2010-02-04 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0