Nollephesten TVÅTUSENTIO.

Åh vad roligt det var att återuppleva gamla nolleminnen. Tänk er en sittning på 200 personer, grymt god mat o chansen att få springa upp på scenen i ett glädjerus tillsammans med sina övriga nollegruppsmedlemmar o fira att man var grymmast Nollegrupp. Gud, vad det kändes i hela kroppen. Gud vad roligt vi hade. Sen att höra sitt egna namn ljuda högt i högtalarna följd av tonerna "hon är grejjen, värsta grymma tjejen" gjorde inte saken sämre. Kommer fortfarande ihåg min...hrrm...frammarsch till scenen. Alla Give-me-five och min grymma fingerdans när jag reser mig upp, vilken känsla det var. Det var verkligen tider det.



Nollephesten iår utbringades på en tisdag och det var grymt bra drag. Min dejt var underbar och tog hand om min mobil hela kvällen, tänk så bra...en personlig mobilhållare. Var tillochmed uppe på scenen en sväng, Årets Sång. Väl värt det. Mm...nollningarna är två höjdpunkter per år asså.


Det oseriösa kortet...vet inte riktigt vad vi kan säga om det. Bättre än förra året iallafall. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0