Vara, i mitt hjärta.

Och så flydde jag hem till Vara igen. Denna gången bara för några dagar...lite tråkigt hade gärna stannat längre, men tiden finns inte. Utekvällen i torsdags vart lyckad däremot, det bästa som hände vart väl att jag glömde legget hemma, tar en taxi hela vägen hem...vars taxichaufför tycker att jag är så snygg att han stänger av taxametern. HAHA Sen drar jag tillbaka till den 500 meters långa kön, som jag redan stått i en gång, blir tillsagd att ställa mej längst bak. Men kristina, min hjälte i nöden står utanför entrén och tar emot mig. Som tur är så minns en av vakterna mig och jag får komma in, före alla andra. DEN, den gillar jag! :D Sen att jag tappade bort alla andra innan stängningsdags vart ju en annan sak, men jag kom ju hem iallafall.

Nu ska jag iväg och titta på min lillebror när han spelar fotboll, det är roligt. Och sen kanske det bär av till Skara för att titta på min "flickvän" som ska spela handboll. Mm, mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0