Vilken helg.

Efter fredagens bestyr så var helgen minst sagt väldigt lugn och full av väldigt onyttig mat. Just nu mår jag dåligt och har ont i magen utav det. Men det har varit värt det. Efter söndagspromenaden med Charlotte så var jag värd det, jag var så VÄRD det. Har bitit av fem filmer, en pizza, en hamburgare, en chipspåse med tillhörande dipp, en marabouchokladkaka med Non Stop, en marabouchokladkaka mörk choklad med marsipan, chokladpudding för två med vaniljglass, en plopp och en flaska Coca Cola. 

och förresten, Alla Hjärtans Dag, allvarligt, hur patetiskt är det inte. Man ska visa sin partner uppskattning hela tiden, inte bara för att det finns en speciell dag.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jag instämmer.. alla hjärtans dag är en skit dag!

2010-02-15 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0