Att avsluta det man påbörjade...

För några månader sen fick jag den briljanta idén att börja göra om utseendet på min blogg. Men det bara bevisar ännu starkare att jag aldrig avslutar sånt jag påbörjar, ja om inte nån tjatar på mig. Nu var det ingen som tjatade på mig och därav blev den aldrig klar och därför ser den ut som den gör... Och eftersom Ann börjat göra ordning sin igen redan innan jag blev klar med min så känner man sig ju inte lite dålig, lite sämre, kanske tillochmed sämst av alla faktiskt. 

Ja nu har jag iallafall skrivit det... 


Kommentarer
Postat av: ann

hahaha för jag har ju kommit såå långt! har ju inte ens photoshop! haha

2010-01-10 @ 00:18:54
URL: http://aien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0