Att liva upp den trista vardagen.

Jag är någon slags otursmänniska, jag vet inte om jag gör mig själv otur eller om det bara är så att jag är otursförföljd, men oturen är iallafall ett faktum. Och nu har det hänt som jag så länge befarat skulle hända, för någongång så visste jag att även jag skulle lyckas med det, många har gjort det och varför skulle inte jag få känna den känslan med? Det jag pratar om är att hälla dricka över datorn. Det är en helt underbar känsla att se oboyen rinna över tangenterna... 

Dock slutade ex antal tangenter att fungera och det frustrerar mig. Detta för att man faktiskt behöver sina siffertangenter när man ska skriva t ex lösenord till Internetet. Men jag är ju inte dummare än att jag använder skärmtangentbordet som jag efter dryga timman kom på att det fanns. UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0