Från och med idag.

Nej, nu är det verkligen dags, dags att ta tag i sitt liv igen. Om en vecka börjar jag skolan igen och på fredag är det tenta. Pappa anser att jag lever ett liv där det är fredag hela veckan, och jag kan inte ens säga att han har fel. För på ett sätt så har han faktiskt rätt, jag glider bara omkring och just idag så har jag inte vart i skolan på en hel månad! Är det ok? NEJ det är inte okej. Även att jag tycker allt är tråkigt, men grejjen är den att det är väldigt mycket som är tråkigt då man inte brinner för någonting längre. Inget och se fram emot heller...nu när verkligheten börjar finns det inte mycket som är på topp, men jag måste ta tag i det här, jag måste bli en människa igen! En starkare person! Finna lyckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0