HAHAHAHAHAHAHA

Vilken skrattsalva jag lyckades skaffa mig själv idag. Vet inte hur jag ska berätta så ni förstår vilken rejäl tabbe jag verkligen gjort.

I lördas så skulle jag bjuda hem en kompis på myskväll och skickade därför iväg ett sms och frågar:

-Vad gör du, kexet? ;)

Får några timmar senare ett svar:

- Hej, jo eftersom det här är en jobbtelefon så jobbar jag. Men annars står jag och smular :)

Jaha, tänkte jag då jobbade hon. Då vart det ingen idé att bjuda över henne på myskväll när hon svarar att hon jobbar, så jobbar hon ju. Men jag svarar ändå:

-Haha asså, kul att jobba ;)

Varpå hon svarar:

-inte direkt. Vad gör du då?

Det svarar jag dock inte på, har full upp med maten så de blir ingen mer dialog.

Så nu ikväll så pratar jag med den här tjejen på msn och det visar sig att hon inte fått något sms alls. Hon har inte alls skrivit att hon stått o smulat på jobbet. Detta gör mig väldigt paff och jag försöker mig på att skicka ett sms till till henne där jag skriver något så opassande som:

-Bajs! :P höhö

Hon får inte detta smset heller, och detta får mig att bryta ihop av skratt. Jag trycker på att jag visst skickat till hennes nummer o undrar vad det kan vara för slags spärr jag lyckats få på just hennes nummer eftersom smsen inte kommer fram till just hennes telefon, men antagligen till någon annans telefon. Den enda lösningen jag har är att hon kommer bli tvungen att byta telefonnummer då hennes nummer uppenbarligen har en tvilling. Det var den enda anledningen som kopplade i mitt huvud iallafall. Hela den här konversationen förs under ett psykbryt från min sida, det här var bland det konstigaste som någonsin hänt mig, jag var helt säker på att vi skulle gå till historien! Jag skrattade verkligen så jag grät.

Men så kommer den snopna sanningen fram...jag har mot all förmodan lyckats slå om de två sista siffrorna i numret och det visar sig att jag suttit och bokstavligen "smygflörtat" (läs: Vad gör du, kexet?) samt förnedrat (läs: Bajs! :P höhö) någon personal på Adecco Care AB, en äldrevårdsomsorg i Danderyd!

SNOPET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0