Konsten att dra ut på det.

Jag har verkligen dragit ut på att åka upp till Karlstad igen. Men imorrn händer det, kl 11.10 lämnar jag Vara busstation, ja, ni hörde rätt, jag ska åka buss upp! Så utan bil ska jag ta mig hela vägen till min lägenhet utan att dö av allt för högt blodtryck...med tanke på all den packning jag ska ha med mig upp. MEN, jag ska nog klara det, har ju inte så mycket till val, jag vill ju inte bli upphittad som en död fisk utslagen på en trottoar mitt i Karlstad med all min packning...det är inte det slutet jag önskar mig iallafall. hö hö Gud, vad jag verkligen ser fram emot detta...verkligen...



Ja, ni fattar...jag kommer dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0