Lugnaste lördan på länge!

Har precis insett att om jag inte vill så behöver jag verkligen inte sätta foten utanför lägenheten en enda gång idag. Frågan är verkligen om det är bra eller dåligt? Jag har ju faktiskt läst igenom ett cirkus 60 sidor långt kompendium, det är ju värt en hel del credd! 
Var jag värd en trisslott or what?!

Ex antal timmar senare...har fortfarande knappt gått utanför dörren. Vart nere och låste upp för tjejerna bara...gjorde blåbärspaj och lagade mat, tacos, som jag bjöd på. Tänkte dock inte riktigt igenom det då jag inte insedde förrän efter att det innebär en hel del disk! Men det var det värt...frågan är om det är värt en trisslott?

Näe, nu borde jag sluta titta på skräckfilmer ensam o gå och lägga mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0