Men hur kul har jag eller?

Har nu suttit i samma fåtölj sen kl 11 iförmiddags tills nu...jag har knappt rört mej längre bort från fåtöljen än inom en 4 meters radie. Sorgligt, säger vissa...ja, faktiskt, riktigt sorgligt, men det är vad min dag har gått ut på. Verkligheten har kommit ikapp mig och jag inser nu att jag har en tenta om 10 dagar, som jag kommer kugga på. Anledning till det? Ja, antagligen att jag inte börjat plugga än...och det är för att jag vill inte börja plugga på det och det är knappt jag tänker göra det heller. Det finns ingen som kan tvinga mig. ha! ha! 

Men varför är det så att man får nästintill dödsångest dagen efter festligheter? Allvarligt, nu det senaste halvåret har var och varenda dag efter varit en fråga om meningen med livet? Är det verkligen ok? är det de? Det är faaen inte OK! haha

Men imorgon är jag redo för nya tag, då har jag kommit över depressionen som vanligt...skönt de! Nu är frågan bara...blir de karlsta' tro?

Kärlek o ananas.

/Ejdan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0