Så det är på det viset.

Kan härmed stolt presentera EttMycketSällsyntExemplar, min kära vän Linda har även hon påbörjat sitt livs verk, sin publikation av sina dagliga filosofier...ja, helt enkelt sin alldeles egna blogg! Ja, ni hörde rätt! Äntligen har hon kommit på ett passande bloggnamn och kan numera kalla sig stolt bloggerska!

Och som jag ser när jag entrar hennes sida, så verkar det visst vara okej att lägga ut fula bilder på folk...så jag ska då inte vara sämre... he he



Du är skonad, Linda...det blev en liten bild. haha


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha de är så underbart! Ja kommer inte tala om för janna att hon ligger uppe på min blogg... det man inte vet har man inte ont av:P

2010-01-16 @ 12:45:56
URL: http://ettmycketsallsyntexemplar.blogg.se/
Postat av: Janna

Linda har sett bilden nu, väääldigt trevligt att veta vilka fina bilder du tycker ska bli offentliga.. :P

2010-01-16 @ 17:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0