Utgång mot framgång till bakslag.

Ligger här i sängen, där jag legat hela dan. Skulle lätt däcka om jag la ner huvudet på kudden...så trött är jag! Lika hårt som jag däckade inatt antagligen och här kommer det lustiga...när jag vaknar (med alla kläderna på) så kan jag inte minnas nånting från att kommit in i huset tills jag slår upp ögonen, det var även något som inte stämde...saker var inte på sin rätta plats. Fick lite frustration när jag inte kunde hitta min väska och inte heller min klocka...mycket konstigt då jag hade husnycklarna i väskan när jag låste upp så någonstans i huset måste den ju vara. Så det blev en så kallad skattjakt/ledtrådar till vad jag gjorde under tiden innan jag slog i sängen.

Strumpbyxor och handväska låg inne i mitt gamla rum (har antagligen fått för mig att detta är mitt rum och det är där jag ska sova)
Den ensamma smörgåsen på bänken (har antagligen påbörjat att göra iordning en macka men den verkar inte ha blivit uppäten)
Körkortet på skostället (hur kan det ha åkt ur min superdupersäkra väska?)
Klockan inne på bordet i storarummet (allvarligt, har jag gått in i storarummet o satt mig i soffan eller varför ligger den där?)

Med hänsyn till ovanstående fakta så kan jag ju nästan direkt säga att jag antagligen hade en gemytlig stund innan jag gick och la mig.


Kommentarer
Postat av: Moa

hahha, du borde ju bli bakfylledetektiv!

2010-01-18 @ 13:34:11
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0