Grebbestad!

Det är svårt att förmedla känslor över en blogg. Men helgen i Grebbestad var riktigt kul! Det händer alltid så mycket att man kan knappt återberätta det. Måste ändå skriva ner saker så när jag sen läser detta kommer ihåg det.
Vi åkte och hälsade på Jolanta på kusten.
Började på med en middag ute vid havet och slutade upp på efterfest.
Emellan detta var vi på en camping och smutta rosé, andra smuttade vin, andra pimpla vin. haha
Jag och min antagligen s k "tvilling" Kristina blev bjudna upp på ett glas i en av de fina stugorna, nekade dock inbjudan och fortsatte hänga vid husvagnen.
Sen blev det en hel del barer och drinkar och dans.
Jag och mina modellkompisar (Folk trodde tydligen att vi var ett gäng fotomodeller när vi höll en medellängd på närmare 1.80.) Jag jobbade även för Ginatricot, men berättade för honom att jag var mer MQ.
Slutade upp på efterfest där vi lyssna på musik, spelade gitarr och sjöng. Mysigt!
Spenderade söndagen liggandes i Jolantas rum, sovandes. Med några glas Oboy i magen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0