Sommarplanering

Har väl egentligen inte så mycket planerat, halva sommaren har ju redan gått och jag har fått sola o bada hur mycket som helst och snikt in lite festtillfällen då och då, precis så det ska vara på sommaren! Man skulle kunna säga att jag valde rätt semesterperiod. Om 11 dagar börjar jag jobba på riktigt, vet inte vad jag känner inför det. Men blir det som jag vill så jobbar jag där i höst och cashar in pengar så jag kan åka runt o hälsa på alla mina kompisar runt i vida världen. För det är just det jag vill. Men inför mig väntar nu...

en helg med Madde! och kga-brudarna i Göthet, inkluderad middag, utgång, Gothia Towers och självklart, Lisse!

kattvakt till Stella, söndag-onsdag. Ska bli mkt mysigt!

hoppas innerligt på Torsdagsklubben och Hoffmaestro! Vi får se hur många som är på! Jag är på!

Destination Grebbestad, 24-25 juli. Jolanta, här ska inte sparas på nått!

26 juli och jag börjar jobba. yeah...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0