Depressioner

Varför har man så lätt för att gå in i en depression? Verkar kvitta även fast man har medgångar, man kan gå in i en depression ändå. Antagligen för att det finns subtila motgångar som ligger o gnager utan att man märker det. Men det har självklart nånting att göra med att min framtid är oviss och att jag inte verkar vara en människa som kan bo med andra individer, jag kan verkligen inte, jag är dålig på det. Gör man nått som inte uppskattas så märks det direkt, annat är det när man bor ensam o inte behöver diska på en vecka om man inte vill de.

Så, bloggen är lite till för att få ur sig beklagligheter...så nu har jag använt den till det igen. Och jag tar tag i mig själv igen och ska försöka bli en bättre människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0