Funderare...

Har börjat fundera väldigt mycket på det här med att bo hemma. Det finns rikligt med fördelar att bo hemma, man är aldrig ensam, man får så mycket gratis, man får hjälp osv...men så kommer det till egen fritid? Egen vilja? Att kunna göra det man själv vill göra utan att nån annan lägger sig i? Och att bo i just Vara ("staden" där inget händer). Tänkte just på idag, en lördag. En lördag då man kunde varit uppe i Kstad o suttit på en uteservering o inte vet vart kvällen ska sluta...nått sånt har man inte här. Här måste man ha en privat chaufför för att ens komma till uteserveringen... Förstår ni? eller måste jag berätta att jag har lite smått ångest över att ha valt att flytta hem?

Har även börjat tvivla på om jag vill börja plugga igen...har visserligen aldrig pluggat något som varit intressant, så de kanske är roligare då. Men sen så verkar de ju inte som att jag är skol-mogen än. Herregud! Jag har ju inte ens lärt mig att spara pengar?! haha Tror egentligen på att jag ska söka jobb och flytta när jag har en fast inkomst, det är det som väger över just nu. Och förmodligen börja plugga runt 24-25...

Eller så har vi den sista utvägen som alltid ligger som en plan B, att hitta en rik pojkvän o leva på honom. Exempelvis:

ROYAL RELIEF photo | Prince Harry, Prince William
Prins Harry eller Prins William?

Bill Gates?
fernando torres t90 laser II
eller Fernando Torres kanske?

Möjligheterna är många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0