STUDENTEN!

Idag tog min kusin studenten. Sjukt härligt! Som vanligt, så ville man göra om det än en gång...men som man är så väl bekant med, så kommer man aldrig stå på det där flaket igen. Det var en gång och aldrig mer. Och vi hade kul, vi hade skettkul under hela studenttiden..dvs det sista året på gymnasiet. Det var iallafall en smått dragen kusin vi firade idag, fick höra att det fanns de studenter som var värre...men jag är tveksam. Vi blev bjudna på färskpotatis, exotisk planka, beasås, jordgubbstårta och från kusinen själv så bjöds det i baren, men vi avstod. haha Sen fick han för sig att det var dags att han skulle bära mig, detta resulterade i att mina byxor sprack! Var visserligen väldigt sletna och jag ser det som en anledning att köpa nya.
 



Gillar även att SPA-SPB-NV  -07 planerar en Big Reunion i slutet på sommaren! YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0