JAAAAAAAAAAAAAAADDÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!

Kommer hem från tentan som gjort mitt liv surt i snart ett år, och för första gången så känns de rätt bra faktiskt. Vill ju aldrig spekulera i tentor, men den här gången bryr ja mig verkligen inte! För jag mår verkligen sjukt bra just nu!

Det går ordagrant riktigt bra nu.

Och så kommer jag tillbaka till min sjukt stökiga lägenhet o tappar gnistan lite när jag inser att det kommer ta hela dagen att städa 20kvadrataren! Så ringer det på mobilen...numret var konstigt och jag funderar på att faktiskt inte svara (klandra mig inte..det kunde vart Radiotjänst..höhö). Men efter cirka 3 signaler så svarar jag ändå (kan ju ändå vara nått viktigt) Hon presenterar sig och berättar att hon ringer från Handelsakademien i Göteborg...(liten smäll i magen...trodde jag hade gjort nått fel med arbetsprovet eller nått...:S). Äääeh! Jag hoppar över resten!

JAG HAR BLIVIT ANTAGEN TILL INTERVJUN!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAADDÅÅÅÅÅÅ! :D:D:D:D

Arbetsprovet som jag slängde ihop på två dagar lönade sig, men jag ska väl inte bli för exalterad än har ju intervjun kvar...men jag trodde inte ens att jag skulle gå vidare dit! Nääe det flyter på riktigt riktigt bra just nu. Det är ju precis det jag vill gå...mina drömmar, mitt mål!

DET GÅR BRA NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0