Bussupplevelse.

Måste först berätta om min bussresa idag. Ifrån Maxi till Stora Torget. Jag fick verkligen smått panik. För det första, jag är trött, varm, sleten..you name it. För det andra...det kommer in en tant med två stora schäfrar och sätter sig precis framför mig, okej, jag har inget emot hundar...men det här luktade verkligen HUND, nära döden-upplevelse redan där. Sen kommer det en irriterande kille och sätter sig bakom mig och smaskar tuggummi så jag nästan känner för att vända mig om och slå till honom! Och slutligen...de två fjortistjejerna som sätter igång musik på mobilen...OCH JAG KAN SÄGA DÄR, DÄR HÖLL JAG PÅ ATT ESKALERA!

sååå då har jag fått ur mig det...tillåt mig fortsätta till det viktiga.

Idag har jag och Annalena käkat glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0