Dagen som sådan.

Komma med tåget till gbg: CHECK! (exakt om jag ska vara riktigt ärlig)

Gå vilse: CHECK! (asså det var verkligen inte svårt att hitta...det var inte det som var problemet, problemet var att jag lyckades gå hela vägen upp till Masthuggarkyrkan...detta är typ ett litet berg, och därifrån kom jag inte ner. Så jag fick gå tillbaka.)

Komma 3-4 minuter försent till intervjun: CHECK! (Ja asså, jag ringde och sa att jag skulle bli försenad...allt pga vilsegången. Men detta resulterade att jag slapp sitta o vänta o genom det bli nervös ;))

Intervjun: CHECK! (Väl framme på skolan så gick de väldigt fort. Men det som förvånar mig är att det gick bättre än vad jag trodde...det betyder inte att det gick bra. Det får vi reda på innan midsommar, men över min förväntan iallafall. Var riktigt kul faktiskt.)

Skoskav: CHECK! (Ja, går man över en mil i ett stekande varmt gbg med klackskor, va förväntar man sig? Det bästa är ändå att jag inte kan ta mig hem till huset från stationen då jag verkligen inte kan gå. Ringer min lillebror som mutas med en Ben&Jerrys för att komma fram med mina converse...)

Borttappad ring: CHECK! (mm, det är nu bevisat att även mina sk "fettofingrar" kan tappa ringar...denna gången försvann min studentguldring för 2000 kr...som mamma säger, det är bara en materiell sak.)

Glass: CHECK! (Två stycken faktiskt, den andra avnjöts med Linda och Hanna på Hanssons innan ICAträffen)

Få sommarschemat: CHECK! (ännu ett stekarschema för Johanna Ejdestig...lyssna på denna då! Ledig varenda tisdag för tredje året irad! Vaddå måndagsklubben?! HAHA)

Göra strike på bowlingen: CHECK! (1)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0