en STOR,STARK.

Hade faddermöte idag. Ja, jag vet att jag kanske inte ens kommer vara med under nollningen i höst. Men så länge jag kan fantisera om att vara med så tänker jag tänka att jag ska deltaga. KarlEkons Nollning HT10 har temat "Vad man kan beställa i baren". Ett riktigt, riktigt, riktigt bra tema måste jag säga. Kommitén är ju självklart det finaste...dvs Champagne medan vi andra delades in i 5 faddergrupper, där vi bestämde oss för det ABSOLUT bästa gruppnamnet. en "StorStark", mina vänner. Övriga grupper valde namnen "Hotshot", "Varannan Vatten", "Ice" och "Jäger". Mmm, jag kan bara säga att vi har kapacitet till att vinna, undra vad vi får för nollor. Åååh jag verkligen hoppas jag kan vara med i höst. Ni som aldrig varit fadrar vet kanske inte vad jag pratar om, men för mig som älskar att framförallt träffa människor och springa runt i rosa overall är det här så sjukt kul så ni anar inte! Som fadder har man ett ansvar, man har sjukt kul, nollorna ser upp till en, vill vara som en osv...haha vi är deras förebilder. A, jag längtar redan!

http://legends.mlblogs.com/beer.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0