Genialiskt.

hahaha, jag skrattar smått för mig själv. Men jag har nu sökt in till en sommarkurs. Inte vilken sommarkurs som helst heller. Det här är den absolut mest perfekta sommarkurs som någonsin skådats. Och inte nog med det. Den är på 7,5 hp, den är på heldistans utan sammankomster och som grädden på moset, halvfart! För mig som ändå bara jobbar 4 veckor i sommar och har cirkus 2 månader ledigt så finns det ju inga problem att klämma in lite halvroande plugg emellanåt. Och så kommer vi till det som bringar mig njutning, fickpengar (CSN-bidraget i sommar) och helt onödigt vetande. Sommarkursen "Vampyrberättelsen från Dracula till Twilight".

Skåda ett sällan mer genialiskt drag av Johanna "grym" Ejdestig. HAHA

Twi Cast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0