Varavistelsen!

Har haft en underbar helg och vistelse hemma i Vara och i Göteborg! Jag vill tillbaka! Men det är bara en månad kvar som tur är...woooho!

En enkel summering av mina och Maddes gästande i Vara:

Anländer i Vara. Installerar oss i mitt hem, städa, titta på film, frisören, fika på Nordpolen, promenad, handla, göra pizza, käka pizza, mobba Gustav, mobba Gustav lite till. göra arbetsprov, käka godis, titta på film, visa Madde mina fula och missbildade kort från dåtiden, göra klart arbetsprovet, käka våfflor, posta arbetsprovet, slänga ihop en tacopaj, slänga ihop en ananaspaj och sedan äta dom! Ramla i trappan...två gånger. 

Vi tackar familjen för att vi fick en så trevlig vistelse! :D

 


Kommentarer
Postat av: Madde aka spiderwomen

haha... mycket saker du skrev upp fast jag kände mig väldigt ineffektiv i Vara. De är ju å andra sidan så det ska vara när man har semester... haha :D

du glömde säga att ni peka mig om mitt redface men det behöver du inte skriva nu på efterhand heller... haha.. mådde dåligt av de så det räcker

2010-05-13 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0