Gratis kläder!

Har lyckats roffa åt mig hela två plagg, helt gratis! :D Har gått och trånat efter den lila Adidasjackan i närmare tre månader nu, saken är den att jag aldrig varit riktigt värd att lägga ut 800 spänn på något jag egentligen inte behöver...(ska jag säga iof...har köpt en hel del som kanske inte behövts. Eller vad säger jag? Alla kläder fyller ett hål i mitt hjärta!) och nu har jag fått en av min storebror istället! Älskar den redan! Sen så har vi hängsleshortsen som jag letat efter i affärer runt om i hela landet. Dessa har jag nu lyckats hitta nere i en hylla under en massa avdankade kläder, äntligen! Jag är så nöjd över dessa fynd...så nu kan jag lägga pengar på en massa andra kläder. WONDERFULL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0