Heldagen.

Känner fortfarande i kroppen att jag var igång mellan 11-03 igår. Det sitter mest i huvudet...fick tillochmed gå å lägga mig och sova mitt på dagen idag för att ens kunna sitta o titta på tv nu. Min högra hjärnhalva har fått ta mycket stryk känns det som, då det liksom hugger i den nu. Och det högra örat överhettas med jämna mellanrum, vad händer? MEn det är värt det, vi hade ju sjukt kul! Tiden gick fruktansvärt fort och vi gick verkligen runt hela tiden...precis så det ska vara på campus. Även fast jag kanske klagade mest hela tiden då det var dags att gå igen. Jag gillar mer att sitta ner och ta de lugnt. haha

Våfflorna vart sjukt goda.
Att tappa hela påsen med diverse innehåll mitt på Stora Torget fick mig att krevera och nästintill lägga mig i fosterställning.
Jag höll mej bortifrån brännbollen, kände att det inte var min grejj. 
Missade grillningen...vi är sjukt mycket segare än vad vi tror.
Lite random mellanfester.
Pizzan på Teachers var inte helt fel. haha
Slutar upp hos Curry med en sjukt massa folk...satte mig mitt på golvet, och där satt jag.
Hittade inte mina pjucks.
Hittade pjucksen.
Vi tog bussen in till stan, satt längst bak. Där dom coola sitter.
Slänger av sig ovven, på med partystassen o sticker till Koriander.
Blir besökta av polisen (det som inte sägs är osagt) 
Drinkbjudning.
Dansa dansa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0