Intervjun.

Har bokat tur och retur-resa till Göteborg imorgon. Klockan 11.30 är det jag som sitter i den "heta stolen", där min framtid kommer utstakas. Kommer detta gå bra? Kommer jag klara pressen? Kör jag på rå spontanitet? Klart jag gör. Känner inte att jag kan öva på det här så mycket...det enda mamma har sagt är att jag inte ska försöka verka smartare än vad jag är, och att jag ska vara mig själv. Mm, ungefär det jag är bäst på då, att vara just mig själv! Och ska jag vara riktigt ärlig...så tycker jag att det ska bli lite roligt faktiskt.

Ett lycka till, till mig själv! :D


Kommentarer
Postat av: Linn

Lycka till!

Jag ska också dit :)

2010-05-24 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0