Mitt underbara Göteborg!

Har bestämt mig för att Göteborg är platsen för mig. Karlstad har blivit för litet, så varför inte flytta till storstaden direkt, jag vet att det är där jag skulle trivas allra bäst! Att jag inte insett det förrän nu...bättre sent än aldrig. Hotellet vart riktigt najs och jag fick allt shoppat litegrann...men mina hängsleshorts utestår fortfarande. suck. Dock uteslöt vi Liseberg...lyckades åka den dagen då regnet bestämt sig för att aldrig sluta. Det får bli en annan dag istället...

Vi avslutade sedan dagen som Blixten och Catwoman, catwalk i korridoren, isbitsdrinkar, hög musik, fula kort, dålig humor, utgång på Push med gubbara! Drinkar, dans, Hemkomst vid 4, somna vid 5, upp vid 9, HOTELLFRUKOST! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0