MUSIC MAESTRO!

Älskar sommaren på väldigt många sätt, men ett av de bästa är alla nya låtar som strömmar! Lyssnar på så himla många nya låtar nu att det nästan överväldigar mig. Och jag gillart! Så nu har jag plockat ur lite godbitar som jag vill dela med mig av.

Vad skulle vi göra utan David Guetta? Den här låten med Kelly Rowland är sjukt bra, jag blir riktigt partysugen när jag hör den!


I'M A DANCEFLOOR LOVER!

Sen har vi lite en lite skön semesterfeelinglåt. Ligger ute o solar till den redan nu...underbart!





Och slutligen har vi lite norsk musik, haha, den är lite halvdålig visserligen. Men jag gillar beatet. Och sen sätter den sig asså. Och den är NORSK! HAHA



Ta till godo, dessa kommer gå runt mkt i sommar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0